Firma Genesis Turbo Mateusz Wójcik
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL30 1050 1575 1000 0091 1299 0222
PL18 1050 1575 1000 0091 0803 4902
PL72 1050 1575 1000 0091 4305 8981
|
Działalność PKD:
Firma GENESIS TURBO MATEUSZ WÓJCIK została założona 2014-02-03 i obecnie mieści się przy UL. WIELKOPOLNA 2E, PL-56-400, OLEŚNICA. Główna działalność firmy to sprzedaż części samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wykończanie wyrobów włókienniczych, produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Genesis Turbo Mateusz Wójcik (REGON 02233288300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
