Sprawozdania finansowe Gemini (Poland) Propco Ii
Dane bilansowe GEMINI (POLAND) PROPCO II
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 165 726 715,12 | 167 684 772,80 | 165 768 209,72 | 163 788 297,60 | 165 872 017,25 | 164 440 275,20 |
| A. Aktywa trwałe | 158 408 797,14 | 157 820 355,79 | 155 823 340,46 | 154 717 997,52 | 153 759 268,50 | 156 399 796,68 |
| B. Aktywa obrotowe | 7 317 917,98 | 9 864 417,01 | 9 944 869,26 | 9 070 300,08 | 12 112 748,75 | 8 040 478,52 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 165 726 715,12 | 167 684 772,80 | 165 768 209,72 | 163 788 297,60 | 165 872 017,25 | 164 440 275,20 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 33 069 173,32 | 35 934 572,43 | 30 100 204,00 | 32 478 410,41 | 29 921 937,10 | 40 379 824,46 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 132 657 541,80 | 131 750 200,37 | 135 668 005,72 | 131 309 887,19 | 135 950 080,15 | 124 060 450,74 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 128 636 676,78 | 127 106 486,61 | 132 517 025,44 | 127 997 991,68 | 125 291 064,61 | 117 345 657,45 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 620 779,84 | 2 633 703,16 | 1 609 185,51 | 1 654 106,36 | 9 450 563,04 | 4 701 490,50 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje