Sprawozdania finansowe Gdańskie Autobusy I Tramwaje / Gdańskie Autobusy I Tramwaje Sp. Z O.o.
Przepływy pieniężnie GDAŃSKIE AUTOBUSY I TRAMWAJE / GDAŃSKIE AUTOBUSY I TRAMWAJE SP. Z O.O.
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej | 26 388 133,99 | 53 650 382,83 | 62 518 937,56 | 79 982 187,33 | 68 711 937,59 | 21 380 711,71 |
Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej | -28 886 912,40 | -105 076 582,94 | -152 042 043,83 | -93 431 988,95 | -20 449 613,47 | -95 807 255,29 |
Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej | -29 634 884,43 | 55 545 871,79 | 57 672 717,66 | 34 279 291,33 | -15 571 025,36 | 76 433 116,17 |
Przepływy pieniężne netto razem | -32 133 662,84 | 4 119 671,68 | -31 850 388,61 | 20 829 489,71 | 32 691 298,76 | 2 006 572,59 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Dostawcy stali: trzeba uszczelnić przetargi
Eksperci apelują do rządu o zmiany prawne, które wykluczą wykonawców spoza UE z postępowań, również niepublicznych. Chcą także postawienia tamy dla dostawców materiałów, np. konstrukcji stalowych.

Anielska ścieżka Adama Radzkiego
Wieloletni menedżer Benefitu Systems, operatora kart MultiSport, przeistoczył się w startupowego inwestora, ale ochoty na aktywne zarządzanie nie stracił. W transnarodowym projekcie wellbeingowym

Gospodarka uczy się rosnąć przy podwyższonym ryzyku
Polska od dawna jest wyceniana z dyskontem do innych rynków z powodu ryzyka geopolitycznego. Na naszą korzyść działa fakt, że mamy niski deficyt rachunku obrotów bieżących i coraz więcej taniego