Firma Gcard
| Adres | AL. MARCINA KROMERA 51A, PL-51-163, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Strona internetowa | gieldakart.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej | ||
Działalność PKD:
Firma GCARD została założona 2020-09-22 i obecnie mieści się przy AL. MARCINA KROMERA 51A, PL-51-163, WROCŁAW. Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-15. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, działalność związana z oprogramowaniem i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-01-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Gcard (REGON 38708846600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &