Zarząd firmy GAWĘCKI TRANSPORT MICHAŁ GAWĘCKI - MICHAŁ GAWĘCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ GAWĘCKI (CEIDG)
MICHAŁ GAWĘCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GAWĘCKI TRANSPORT MICHAŁ GAWĘCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 141A, PL-26-004, HUTA NOWA. Główny zakres działalności MICHAŁ GAWĘCKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP GAWĘCKI TRANSPORT MICHAŁ GAWĘCKI: 6572758327. REGON GAWĘCKI TRANSPORT MICHAŁ GAWĘCKI: 36980375300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ GAWĘCKI
Więcej informacji o GAWĘCKI TRANSPORT MICHAŁ GAWĘCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
W USA zbankrutował kolejny kredytodawca subprime
PrimaLend Capital Partners wystąpił o ochronę przed roszczeniami wierzycieli po fiasku trwających od miesięcy negocjacji z nimi po tym jak przestał spłacać długi, donosi Bloomberg.

Panattoni nabiera rozpędu. Spółka rusza z megainwestycją
Spółka deweloperska zarządzana przez Roberta Dobrzyckiego zrealizuje w Łodzi park logistyczny o powierzchni ponad 200 tys. m kw. Obiekt będzie wart pół miliarda złotych.

Rok od raportu Draghiego. W niektórych obszarach postęp jest zerowy
Raport Draghiego świętował niedawno pierwsze urodziny. Miał dać Unii Europejskiej wizję reform przyspieszających rozwój, ale niewiele z niego zostało. Co dalej? O tym będzie się toczyć debata na