Zarząd firmy Gavroche Edyta Micigulska-Siekierczak - Edyta Micigulska-Siekierczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Edyta Micigulska-Siekierczak (CEIDG)
Edyta Micigulska-Siekierczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GAVROCHE EDYTA MICIGULSKA-SIEKIERCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-02-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKOWSKA 5, PL-60-327, POZNAŃ. Główny zakres działalności Edyta Micigulska-Siekierczak to Sprzedaż detaliczna pozostałych artykułów używanych (PKD główne: 47.79.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych i inne. NIP GAVROCHE EDYTA MICIGULSKA-SIEKIERCZAK: 9590655898. REGON GAVROCHE EDYTA MICIGULSKA-SIEKIERCZAK: 52752948000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Edyta Micigulska-Siekierczak
Więcej informacji o GAVROCHE EDYTA MICIGULSKA-SIEKIERCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może