Firma Gastromall Group
Ocena | |||
Główna działalnośc | Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne |
Numery rachunków bankowych |
PL30 1140 2004 0000 3902 8416 6023
PL07 1600 1462 1822 4807 2000 0001
PL13 1750 0012 0000 0000 4157 9307
PL51 1020 2892 0000 5402 0753 5950 PL62 1750 0012 0000 0000 3245 3635 PL72 1020 2892 0000 5102 0787 0563 PL77 1600 1462 1822 4807 2000 0002 PL79 1020 2892 0000 5402 0753 4961 PL83 1750 0012 0000 0000 3960 4388 PL88 1750 0012 0000 0000 4157 9315 PL93 1020 2892 0000 5802 0753 5968 |
Patenty | 3 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma GASTROMALL GROUP została założona 2019-09-06 i obecnie mieści się przy UL. PRZYKOPY 5, PL-30-612, KRAKÓW. Główna działalność firmy to restauracje i placówki gastronomiczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Gastromall Group (REGON 38431573700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld