Zarząd firmy Gastro Inox Bau R. Pałka, T. Tęcza - Tęcza Tomasz Bartłomiej
Tęcza Tomasz Bartłomiej jest w zarządzie KRS GASTRO INOX BAU R. PAŁKA, T. TĘCZA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Tęcza Tomasz Bartłomiej jest również w zarządzie GASTRO INOX BAU R. PAŁKA, T. TĘCZA, która została założona 2018-05-11 i ma siedzibę przy UL. WŁADYSŁAWA ZAREMBOWICZA 27, PL-54-530, WROCŁAW. KRS GASTRO INOX BAU R. PAŁKA, T. TĘCZA zajmuje się sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja lodów śmietankowych i pozostałych lodów jadalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP GASTRO INOX BAU R. PAŁKA, T. TĘCZA: 8943129007. REGON GASTRO INOX BAU R. PAŁKA, T. TĘCZA: 380221459.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tęcza Tomasz Bartłomiej
Pozostali członkowie zarządu
Robert Wojciech Pałka |
Więcej informacji o GASTRO INOX BAU R. PAŁKA, T. TĘCZA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby