Sprawozdania finansowe Gameboom Vr

Bilans spółki Gameboom Vr

Wiek firmy:
Wiek:
4 l. 7 mies. 19 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
104 050 zł

Dane bilansowe GAMEBOOM VR

ROK
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 2 862 366,56 3 996 929,31 11 908 696,82 7 738 756,55
A. Aktywa trwałe 30 408,82 70 580,67 152 033,62 142 062,96
B. Aktywa obrotowe 2 831 957,74 3 926 348,64 11 756 663,20 7 596 693,59
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 - - -
D. Udziały (akcje) własne 0,00 - - -
Pasywa razem 2 862 366,56 3 996 929,31 11 908 696,82 7 738 756,55
A. Kapitał (fundusz) własny 2 785 341,01 3 826 679,59 6 598 500,42 6 231 490,63
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 77 025,55 170 249,72 5 310 196,40 1 507 265,92
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 65 951,55 167 586,72 5 310 196,40 1 497 720,92
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.