Sprawozdania finansowe Game Music

Bilans spółki Game Music

Wiek firmy:
Wiek:
7 l. 3 mies. 26 d.

Dane bilansowe GAME MUSIC

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 17 564,27 206 545,77 246 386,54 282 359,71 100 867,93 294 764,01
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 17 564,27 206 545,77 246 386,54 282 359,71 100 867,93 294 764,01
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne - - - - - -
Pasywa razem 17 564,27 206 545,77 246 386,54 282 359,71 100 867,93 294 764,01
A. Kapitał (fundusz) własny 13 049,74 164 612,77 212 032,30 276 451,21 97 792,93 290 091,00
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 4 514,53 41 933,00 34 354,24 5 908,50 3 075,00 4 673,01
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 4 514,53 12 133,00 4 554,24 5 908,50 3 075,00 4 673,01
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.