Firma Galicja Ii St.tkaczyk, J.pelc, A.sidor
Adres | HUTNICZA 4, PL-37-300, LEŻAJSK | |
Województwo | podkarpackie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | galicja.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła |
Numery rachunków bankowych |
PL68 2030 0045 1110 0000 0267 4820
PL22 1240 2630 1111 0000 3639 5637 |
Działalność PKD:
Firma GALICJA II ST.TKACZYK, J.PELC, A.SIDOR została założona 2001-06-12 i obecnie mieści się przy HUTNICZA 4, PL-37-300, LEŻAJSK. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kamień, piasek i glina, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z betonu, cementu i gipsu. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Galicja Ii St.tkaczyk, J.pelc, A.sidor (REGON 69001409700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.