Zarząd firmy GALERIA PIĘKNEGO WNĘTRZA IZABELA JAKUBOWICZ - IZABELA JAKUBOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IZABELA JAKUBOWICZ (CEIDG)
IZABELA JAKUBOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GALERIA PIĘKNEGO WNĘTRZA IZABELA JAKUBOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-06-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIENKI 2912, PL-92-439, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności IZABELA JAKUBOWICZ to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie architektury i inne. NIP GALERIA PIĘKNEGO WNĘTRZA IZABELA JAKUBOWICZ: 7251305054. REGON GALERIA PIĘKNEGO WNĘTRZA IZABELA JAKUBOWICZ: 100745518.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IZABELA JAKUBOWICZ
Więcej informacji o GALERIA PIĘKNEGO WNĘTRZA IZABELA JAKUBOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.