Zarząd firmy Galeria Owocowa Włodzimierz Rutyna - Włodzimierz Rutyna, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Włodzimierz Rutyna (CEIDG)
Włodzimierz Rutyna prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GALERIA OWOCOWA WŁODZIMIERZ RUTYNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA "SOLIDARNOŚCI" 7879, PL-00-145, WARSZAWA. Główny zakres działalności Włodzimierz Rutyna to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GALERIA OWOCOWA WŁODZIMIERZ RUTYNA: 5261664606. REGON GALERIA OWOCOWA WŁODZIMIERZ RUTYNA: 36251359000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Włodzimierz Rutyna
Więcej informacji o GALERIA OWOCOWA WŁODZIMIERZ RUTYNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.