Zarząd firmy Galeria Florystyczna, Zofia Witkowska-Gronowska - Zofia Witkowska-Gronowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zofia Witkowska-Gronowska (CEIDG)
Zofia Witkowska-Gronowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GALERIA FLORYSTYCZNA, ZOFIA WITKOWSKA-GRONOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem PLAC POWSTAŃCÓW WKP 131, PL-62-085, SKOKI. Główny zakres działalności Zofia Witkowska-Gronowska to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP GALERIA FLORYSTYCZNA, ZOFIA WITKOWSKA-GRONOWSKA: 7841668272. REGON GALERIA FLORYSTYCZNA, ZOFIA WITKOWSKA-GRONOWSKA: 63063474800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zofia Witkowska-Gronowska
Więcej informacji o GALERIA FLORYSTYCZNA, ZOFIA WITKOWSKA-GRONOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.