Zarząd firmy Galeria Aleppo Kamila Kamińska, wspólnik spółki cywilnej - Kamila Kamińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kamila Kamińska (CEIDG)
Kamila Kamińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GALERIA ALEPPO KAMILA KAMIŃSKA, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-07-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MICHAŁA BAŁUCKIEGO 12A, PL-82-300, ELBLĄG. Główny zakres działalności Kamila Kamińska to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność agencji reklamowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP GALERIA ALEPPO KAMILA KAMIŃSKA, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5782915347. REGON GALERIA ALEPPO KAMILA KAMIŃSKA, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 281412377.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kamila Kamińska
Więcej informacji o GALERIA ALEPPO KAMILA KAMIŃSKA, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.