| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL95 1090 1926 0000 0001 4147 3312
PL69 1950 0001 2006 0400 8576 0002 |
Działalność PKD:
Firma GAJDA STUDIO AGNIESZKA GAJDA została założona 2012-12-05 i obecnie mieści się przy UL. SŁONECZNA 17, PL-58-533, MYSŁAKOWICE. Główna działalność firmy to produkcja urządzeń i wyrobów medycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, działalność w zakresie pozostałej opieki zdrowotnej. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GAJDA STUDIO AGNIESZKA GAJDA (REGON 02202575000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ukraińska spółka z GPW dostała od Amerykanów pieniądze na fabrykę białka sojowego
Astarta, notowany na GPW ukraiński holding rolno-spożywczy, otrzyma 40 mld USD pożyczki od DFC, amerykańskiej państwowej instytucji finansowej. Wcześniej wsparł ją fundusz z grupy Banku Światowego.
Wracają bombki z PRL. Nostalgia stała się niszą dla polskich manufaktur
Polacy częściej kupują rękodzieło nawiązujące do estetyki PRL zamiast bombek masowej produkcji. Ozdoby stylizowane na lata 70. i 80. stanowią nawet większość sprzedaży małych manufaktur. Klienci
Michał Gajewski: 2026 rokiem przyspieszonych inwestycji
Rok temu, na łamach Pulsu Biznesu, prognozowałem, że 2025 rok będzie czasem solidnego wzrostu gospodarczego. Dane pokazują, że przyrost PKB przekroczył oczekiwania, a inwestycje mocno ruszyły.
