Zarząd firmy GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK MSH, AQUA ESTHETIC - GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK (CEIDG)
GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK MSH, AQUA ESTHETIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SKRZATÓW 43, PL-31-560, KRAKÓW. Główny zakres działalności GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, praktyka lekarska dentystyczna, praktyka lekarska specjalistyczna, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK MSH, AQUA ESTHETIC: 6751285555. REGON GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK MSH, AQUA ESTHETIC: 12137811800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK
Więcej informacji o GABRIELA KOMOROWSKA-HUDZIAK MSH, AQUA ESTHETIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych