Zarząd firmy GABINET WETERYNARYJNY T-VET TOMASZ KLOTZ - TOMASZ KLOTZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ KLOTZ (CEIDG)
TOMASZ KLOTZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET WETERYNARYJNY T-VET TOMASZ KLOTZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAZURSKA 78, PL-11-500, GIŻYCKO. Główny zakres działalności TOMASZ KLOTZ to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP GABINET WETERYNARYJNY T-VET TOMASZ KLOTZ: 5342178011. REGON GABINET WETERYNARYJNY T-VET TOMASZ KLOTZ: 362392152.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ KLOTZ
Więcej informacji o GABINET WETERYNARYJNY T-VET TOMASZ KLOTZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.