Firma GABINET POMOCY PSYCHOLOGICZNO-TERAPEUTYCZNEJ, ANALIZ GRAFOLOGICZNYCH, DIAGNOZY PREDYSPOZYCJI ZAWODOWYCH I IN. USŁUG MGR MARIA SZMIDT
Działalność PKD:
Firma GABINET POMOCY PSYCHOLOGICZNO-TERAPEUTYCZNEJ, ANALIZ GRAFOLOGICZNYCH, DIAGNOZY PREDYSPOZYCJI ZAWODOWYCH I IN. USŁUG MGR MARIA SZMIDT została założona 2001-12-29 i obecnie mieści się przy UL. MAZOWIECKA 37E17, PL-15-301, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GABINET POMOCY PSYCHOLOGICZNO-TERAPEUTYCZNEJ, ANALIZ GRAFOLOGICZNYCH, DIAGNOZY PREDYSPOZYCJI ZAWODOWYCH I IN. USŁUG MGR MARIA SZMIDT (REGON 05202218800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w

