Zarząd firmy Gabinet Podologiczny Agnieszka Drzastwa-Błachut - Agnieszka Drzastwa-Błachut, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Drzastwa-Błachut (CEIDG)
Agnieszka Drzastwa-Błachut prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET PODOLOGICZNY AGNIESZKA DRZASTWA-BŁACHUT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIĘTOWA 2520, PL-62-064, PLEWISKA. Główny zakres działalności Agnieszka Drzastwa-Błachut to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja mebli kuchennych, produkcja pozostałych mebli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GABINET PODOLOGICZNY AGNIESZKA DRZASTWA-BŁACHUT: 7791451291. REGON GABINET PODOLOGICZNY AGNIESZKA DRZASTWA-BŁACHUT: 365767167.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Drzastwa-Błachut
Więcej informacji o GABINET PODOLOGICZNY AGNIESZKA DRZASTWA-BŁACHUT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio