Zarząd firmy GABINET PODOLOGICZNO KOSMETYCZNY KATARZYNA SCHRADER - Katarzyna Schrader, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Schrader (CEIDG)
Katarzyna Schrader prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET PODOLOGICZNO KOSMETYCZNY KATARZYNA SCHRADER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-06-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASKOWA 12E, PL-05-510, CHYLICE. Główny zakres działalności Katarzyna Schrader to Działalność fryzjerska (PKD główne: 96.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność w zakresie medycyny tradycyjnej, uzupełniającej i alternatywnej, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna. NIP GABINET PODOLOGICZNO KOSMETYCZNY KATARZYNA SCHRADER: 1230255916. REGON GABINET PODOLOGICZNO KOSMETYCZNY KATARZYNA SCHRADER: 361675913.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Schrader
Więcej informacji o GABINET PODOLOGICZNO KOSMETYCZNY KATARZYNA SCHRADER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby