Zarząd firmy GABINET PODOLOGICZNO - KOSMETOLOGICZNY JOANNA WITKOWSKA - JOANNA WITKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA WITKOWSKA (CEIDG)
JOANNA WITKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET PODOLOGICZNO - KOSMETOLOGICZNY JOANNA WITKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-09-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 18A, PL-87-720, CIECHOCINEK. Główny zakres działalności JOANNA WITKOWSKA to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne. NIP GABINET PODOLOGICZNO - KOSMETOLOGICZNY JOANNA WITKOWSKA: 8911610658. REGON GABINET PODOLOGICZNO - KOSMETOLOGICZNY JOANNA WITKOWSKA: 38128032300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA WITKOWSKA
Więcej informacji o GABINET PODOLOGICZNO - KOSMETOLOGICZNY JOANNA WITKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.