Zarząd firmy Gabinet Laryngologiczny Urszula Jóźwiak-Nowak - Urszula Jóźwiak-Nowak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Urszula Jóźwiak-Nowak (CEIDG)
Urszula Jóźwiak-Nowak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET LARYNGOLOGICZNY URSZULA JÓŹWIAK-NOWAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem JEDNOŚCI ROBOTNICZEJ 16F25, PL-67-200, GŁOGÓW. Główny zakres działalności Urszula Jóźwiak-Nowak to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP GABINET LARYNGOLOGICZNY URSZULA JÓŹWIAK-NOWAK: 6931493752. REGON GABINET LARYNGOLOGICZNY URSZULA JÓŹWIAK-NOWAK: 02073996500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Urszula Jóźwiak-Nowak
Więcej informacji o GABINET LARYNGOLOGICZNY URSZULA JÓŹWIAK-NOWAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.