Zarząd firmy GABINET LARYNGOLOGICZNO-AUDIOLOGICZNO-FONIATRYCZNY ALEKSANDRA GRUDZIEŃ-ZIARNO - Aleksandra Grudzień-Ziarno, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aleksandra Grudzień-Ziarno (CEIDG)
Aleksandra Grudzień-Ziarno prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET LARYNGOLOGICZNO-AUDIOLOGICZNO-FONIATRYCZNY ALEKSANDRA GRUDZIEŃ-ZIARNO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIĘTEGO STANISŁAWA 31, PL-32-540, TRZEBINIA. Główny zakres działalności Aleksandra Grudzień-Ziarno to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, działalność fizjoterapeutyczna i inne. NIP GABINET LARYNGOLOGICZNO-AUDIOLOGICZNO-FONIATRYCZNY ALEKSANDRA GRUDZIEŃ-ZIARNO: 6281514052. REGON GABINET LARYNGOLOGICZNO-AUDIOLOGICZNO-FONIATRYCZNY ALEKSANDRA GRUDZIEŃ-ZIARNO: 36004331200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Grudzień-Ziarno
Więcej informacji o GABINET LARYNGOLOGICZNO-AUDIOLOGICZNO-FONIATRYCZNY ALEKSANDRA GRUDZIEŃ-ZIARNO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.