Zarząd firmy GABINET KOSMETYKI LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ ALPIMA MARZENA SKÓLMOWSKA;SOHO Firma Usługowa - Marzena Skólmowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marzena Skólmowska (CEIDG)
Marzena Skólmowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET KOSMETYKI LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ ALPIMA MARZENA SKÓLMOWSKA;SOHO FIRMA USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GIEŁDOWA 7A10, PL-78-100, KOŁOBRZEG. Główny zakres działalności Marzena Skólmowska to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, malowanie i szklenie, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP GABINET KOSMETYKI LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ ALPIMA MARZENA SKÓLMOWSKA;SOHO FIRMA USŁUGOWA: 6711388645. REGON GABINET KOSMETYKI LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ ALPIMA MARZENA SKÓLMOWSKA;SOHO FIRMA USŁUGOWA: 33143222300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marzena Skólmowska
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.