Zarząd firmy GABINET KOSMETYCZNY Sylwia Waśkiewicz - Sylwia Waśkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sylwia Waśkiewicz (CEIDG)
Sylwia Waśkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET KOSMETYCZNY SYLWIA WAŚKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 2A, PL-87-123, GŁOGOWO. Główny zakres działalności Sylwia Waśkiewicz to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GABINET KOSMETYCZNY SYLWIA WAŚKIEWICZ: 8792524302. REGON GABINET KOSMETYCZNY SYLWIA WAŚKIEWICZ: 34135505800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sylwia Waśkiewicz
Więcej informacji o GABINET KOSMETYCZNY SYLWIA WAŚKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych