Zarząd firmy Gabinet Kosmetyczny Sekret Piękna Aleksandra Antoszewska - Aleksandra Antoszewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aleksandra Antoszewska (CEIDG)
Aleksandra Antoszewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET KOSMETYCZNY SEKRET PIĘKNA ALEKSANDRA ANTOSZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚREDZKA 39U29, PL-54-001, WROCŁAW. Główny zakres działalności Aleksandra Antoszewska to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP GABINET KOSMETYCZNY SEKRET PIĘKNA ALEKSANDRA ANTOSZEWSKA: 8971225639. REGON GABINET KOSMETYCZNY SEKRET PIĘKNA ALEKSANDRA ANTOSZEWSKA: 02213671600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Antoszewska
Więcej informacji o GABINET KOSMETYCZNY SEKRET PIĘKNA ALEKSANDRA ANTOSZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.