Zarząd firmy GABINET KOSMETYCZNY PIĘKNOŚĆ DNIA Katarzyna GRACA - KATARZYNA GRACA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA GRACA (CEIDG)
KATARZYNA GRACA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET KOSMETYCZNY PIĘKNOŚĆ DNIA KATARZYNA GRACA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WITA STWOSZA 6, PL-40-036, KATOWICE. Główny zakres działalności KATARZYNA GRACA to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP GABINET KOSMETYCZNY PIĘKNOŚĆ DNIA KATARZYNA GRACA: 2220579090. REGON GABINET KOSMETYCZNY PIĘKNOŚĆ DNIA KATARZYNA GRACA: 277673342.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA GRACA
Więcej informacji o GABINET KOSMETYCZNY PIĘKNOŚĆ DNIA KATARZYNA GRACA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.