Zarząd firmy GABINET KOSMETOLOGII I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO KOKOS DOMINIKA WOŹNIAK - DOMINIKA WOŹNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIKA WOŹNIAK (CEIDG)
DOMINIKA WOŹNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET KOSMETOLOGII I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO KOKOS DOMINIKA WOŹNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁÓWNA 2B, PL-97-410, KLESZCZÓW. Główny zakres działalności DOMINIKA WOŹNIAK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi i inne. NIP GABINET KOSMETOLOGII I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO KOKOS DOMINIKA WOŹNIAK: 5080019204. REGON GABINET KOSMETOLOGII I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO KOKOS DOMINIKA WOŹNIAK: 10144170800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIKA WOŹNIAK
Więcej informacji o GABINET KOSMETOLOGII I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO KOKOS DOMINIKA WOŹNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w