Zarząd firmy Gabinet Kosmetologii Estetycznej KAPRYS JULITA KOŁODZIEJSKA - JULITA KOŁODZIEJSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JULITA KOŁODZIEJSKA (CEIDG)
JULITA KOŁODZIEJSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ KAPRYS JULITA KOŁODZIEJSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 94, PL-97-200, TOMASZÓW MAZOWIECKI. Główny zakres działalności JULITA KOŁODZIEJSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność agencji reklamowych, działalność paramedyczna, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej. NIP GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ KAPRYS JULITA KOŁODZIEJSKA: 7732474698. REGON GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ KAPRYS JULITA KOŁODZIEJSKA: 10180419200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JULITA KOŁODZIEJSKA
Więcej informacji o GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ KAPRYS JULITA KOŁODZIEJSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.