Sprawozdania finansowe G-L Projekt Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe G-L PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 920 683,67 | 5 143 990,83 | 1 376 430,64 | 3 218 806,88 | 3 149 781,68 | 3 103 560,45 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 116 550,69 | 80 439,81 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 920 683,67 | 5 143 990,83 | 1 259 879,95 | 3 113 367,07 | 3 124 781,68 | 3 078 560,45 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | 25 000,00 | 25 000,00 | 25 000,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 1 920 683,67 | 5 143 990,83 | 1 376 430,64 | 3 218 806,88 | 3 149 781,68 | 3 103 560,45 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 6 775,73 | -91 319,22 | -201 914,32 | -302 081,04 | -170 593,69 | -117 648,17 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 913 907,94 | 5 235 310,05 | 1 578 344,96 | 3 520 887,92 | 3 320 375,37 | 3 221 208,62 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 425 000,00 | 673 000,00 | 574 000,00 | 0,00 | 0,00 | 355 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 488 907,94 | 949 850,01 | 1 004 344,96 | 2 562 967,11 | 2 021 625,74 | 1 864 883,85 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.