Zarząd firmy G@deko, Stanisław Jabcoń - Stanisław Jabcoń, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31
Działalność gospodarcza Stanisław Jabcoń (CEIDG)
Stanisław Jabcoń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą G@DEKO, STANISŁAW JABCOŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-04-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KINESKOPOWA 1114, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności Stanisław Jabcoń to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP G@DEKO, STANISŁAW JABCOŃ: 1230039354. REGON G@DEKO, STANISŁAW JABCOŃ: 01122058100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stanisław Jabcoń
Więcej informacji o G@DEKO, STANISŁAW JABCOŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.