Firma Future Mind
Adres | UL. PUŁAWSKA 182, PL-02-670, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
![]() |
||
Strona internetowa | futuremedia.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem |
Numery rachunków bankowych |
PL83 1050 1025 1000 0090 8164 0279
PL95 1050 1025 1000 0090 3147 3409
PL07 1050 1025 1000 0090 3147 3441
PL29 1050 1025 1000 0090 3147 3433 PL51 1050 1025 1000 0090 3147 3425 PL73 1050 1025 1000 0090 3147 3417 |
Działalność PKD:
Firma FUTURE MIND została założona 2008-07-08 i obecnie mieści się przy UL. PUŁAWSKA 182, PL-02-670, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują przetwarzanie danych i hostingowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wydawanie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Future Mind (REGON 14149899900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.