Zarząd firmy Futura Lovo Media Group - Sababady Robert Andrew, członek zarządu
Sababady Robert Andrew jest w zarządzie KRS FUTURA LOVO MEDIA GROUP
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Sababady Robert Andrew jest również w zarządzie FUTURA LOVO MEDIA GROUP, która została założona 2014-03-03 i ma siedzibę przy RUCHLIWA 17, PL-02-182, WARSZAWA. KRS FUTURA LOVO MEDIA GROUP zajmuje się produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP FUTURA LOVO MEDIA GROUP: 1070030774. REGON FUTURA LOVO MEDIA GROUP: 14712643100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sababady Robert Andrew
Pozostali członkowie zarządu
Tomasz Marcin Brzozowski | członek zarządu | |
Krzysztof Kornacki | członek zarządu | |
Andrzej Stanisław Dąbrowa | członek zarządu |
Więcej informacji o FUTURA LOVO MEDIA GROUP
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.