Zarząd firmy FUH JOTKA-ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE I SPORTOWE ANASTAZJA JACAK - ANASTAZJA JACAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANASTAZJA JACAK (CEIDG)
ANASTAZJA JACAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FUH JOTKA-ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE I SPORTOWE ANASTAZJA JACAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-07-05 i ma swoją siedzibę pod adresem PRZEMYSŁOWA 2, PL-08-440, PILAWA. Główny zakres działalności ANASTAZJA JACAK to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego i inne. NIP FUH JOTKA-ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE I SPORTOWE ANASTAZJA JACAK: 8261025055. REGON FUH JOTKA-ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE I SPORTOWE ANASTAZJA JACAK: 71157438600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANASTAZJA JACAK
Więcej informacji o FUH JOTKA-ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE I SPORTOWE ANASTAZJA JACAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.