Firma FT Konsulting Marta Zarówna
Ocena | |||
Główna działalnośc | Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL04 1600 1462 1773 5581 9000 0001
PL50 1600 1462 1773 5512 4000 0001
PL84 1600 1462 1773 5526 4000 0001
PL12 1050 1751 1000 0098 1836 6156 PL33 1050 1751 1000 0090 8443 8267 PL60 1600 1462 1777 2281 8000 0001 PL32 1600 1462 1776 9291 8000 0001 PL74 1050 1751 1000 0097 2416 9892 |
Działalność PKD:
Firma FT KONSULTING MARTA ZARÓWNA została założona 2020-01-03 i obecnie mieści się przy UL. SEBASTIANA KLONOWICA 25B, PL-58-500, JELENIA GÓRA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, poligrafia i drukarstwo, rachunkowość, księgowość i doradztwo, usługi architektoniczne i inżynieryjne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FT Konsulting Marta Zarówna (REGON 38519772500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.