Zarząd firmy FRUIT DAMIAN BŁOSZYK - DAMIAN BŁOSZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-28
Działalność gospodarcza DAMIAN BŁOSZYK (CEIDG)
DAMIAN BŁOSZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FRUIT DAMIAN BŁOSZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-12-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 69, PL-80-180, GDAŃSK. Główny zakres działalności DAMIAN BŁOSZYK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FRUIT DAMIAN BŁOSZYK: 5832051737. REGON FRUIT DAMIAN BŁOSZYK: 52072632600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DAMIAN BŁOSZYK
Więcej informacji o FRUIT DAMIAN BŁOSZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.