Firma FRESH - Marcin Świeżaczyński
Działalność PKD:
Firma FRESH - MARCIN ŚWIEŻACZYŃSKI została założona 2005-01-12 i obecnie mieści się przy UL. ODKRYTA 48D602, PL-03-140, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, artykuły spożywcze, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, piloci i przewodnicy turystyczni, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przetworzone owoce i warzywa, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, transport morski i przybrzeżny towarów, usługi gastronomiczne i cateringowe, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby mleczarskie. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FRESH - Marcin Świeżaczyński (REGON 14000658600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
