Firma FRESH - Marcin Świeżaczyński
Działalność PKD:
Firma FRESH - MARCIN ŚWIEŻACZYŃSKI została założona 2005-01-12 i obecnie mieści się przy UL. ODKRYTA 48D602, PL-03-140, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, artykuły spożywcze, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, piloci i przewodnicy turystyczni, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przetworzone owoce i warzywa, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, transport morski i przybrzeżny towarów, usługi gastronomiczne i cateringowe, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby mleczarskie. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FRESH - Marcin Świeżaczyński (REGON 14000658600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
