Zarząd firmy FRESCO AGENCJA REKLAMY MAŁGORZATA MARIA PRZYBYLSKA - Małgorzata PRZYBYLSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata PRZYBYLSKA (CEIDG)
Małgorzata PRZYBYLSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FRESCO AGENCJA REKLAMY MAŁGORZATA MARIA PRZYBYLSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIELLOŃSKA 783.56C, PL-03-301, WARSZAWA. Główny zakres działalności Małgorzata PRZYBYLSKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe sprzątanie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, badanie rynku i opinii publicznej, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP FRESCO AGENCJA REKLAMY MAŁGORZATA MARIA PRZYBYLSKA: 1180057188. REGON FRESCO AGENCJA REKLAMY MAŁGORZATA MARIA PRZYBYLSKA: 01264693900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata PRZYBYLSKA
Więcej informacji o FRESCO AGENCJA REKLAMY MAŁGORZATA MARIA PRZYBYLSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
RPP na starcie, złoto bije rekordy, a OpenAI zmienia strategię
Nowy inwestor w Asseco uruchamia program motywacyjny i zapowiada zmiany w dywidendzie. OpenAI DevDay 2025 – Sam Altman ogłosił nowe partnerstwa i narzędzia AI dla firm. RPP rozpoczyna posiedzenie,

Chwiejny fotel zajmie samurajka
W odległej Japonii zapowiada się może nie kopernikański, lecz na pewno wizerunkowy przełom – oto pierwszy raz w dziejach cesarstwa, w obecnym kształcie od 1868 r., premierem zostanie kobieta!

Szwedzi przejęli polskiego producenta oprogramowania
Vitec Software Group nabył większościowy pakiet akcji polskiego producenta oprogramowani NMG, którego klientami są głównie firmy z sektora energetycznego. W transakcji, która przyciągnęła