Zarząd firmy FREE FOX MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA - MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-06-01
Działalność gospodarcza MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA (CEIDG)
MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FREE FOX MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KAZIMIERZA 11A100, PL-01-248, WARSZAWA. Główny zakres działalności MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z tłumaczeniami, działalność fotograficzna, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. NIP FREE FOX MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA: 5291699288. REGON FREE FOX MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA: 36579091800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA
Więcej informacji o FREE FOX MATYLDA MŁOCKA-GORCZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję