Zarząd firmy FRANCISZEK URAWSKI FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA CIMA, ADVENTURE UNLIMITED - FRANCISZEK URAWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza FRANCISZEK URAWSKI (CEIDG)
FRANCISZEK URAWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FRANCISZEK URAWSKI FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA CIMA, ADVENTURE UNLIMITED, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem J.HALLERA 41A, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności FRANCISZEK URAWSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja obuwia, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP FRANCISZEK URAWSKI FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA CIMA, ADVENTURE UNLIMITED: 5340009043. REGON FRANCISZEK URAWSKI FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA CIMA, ADVENTURE UNLIMITED: 01206416600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się FRANCISZEK URAWSKI
Więcej informacji o FRANCISZEK URAWSKI FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA CIMA, ADVENTURE UNLIMITED
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.