Zarząd firmy FRANCISZEK SOBCZYK POŚREDNICTWO HANDLOWE MARKETING - FRANCISZEK SOBCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza FRANCISZEK SOBCZYK (CEIDG)
FRANCISZEK SOBCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FRANCISZEK SOBCZYK POŚREDNICTWO HANDLOWE MARKETING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASTOWSKA 31, PL-02-495, WARSZAWA. Główny zakres działalności FRANCISZEK SOBCZYK to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.17.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP FRANCISZEK SOBCZYK POŚREDNICTWO HANDLOWE MARKETING: 5222355077. REGON FRANCISZEK SOBCZYK POŚREDNICTWO HANDLOWE MARKETING: 01224412900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się FRANCISZEK SOBCZYK
Więcej informacji o FRANCISZEK SOBCZYK POŚREDNICTWO HANDLOWE MARKETING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
MFW: deficyt handlowy szkodzi gospodarce
Nowe badania dowodzą, że ujemny bilans w wymianie handlowej ma długotrwały i negatywny wpływ na wzrost gospodarczy. To oznacza, że idea rebalansowania światowego systemu gospodarczego - czyli

Obniżki stóp mieszają w kredytach. Niższe oprocentowanie napędza klientów bankom
Tegoroczne cięcia stóp już spowodowały spadek rat i wzrost popytu na nowe kredyty. W kolejnych kwartałach może to stymulować konsumpcję i przełożyć się na niektóre inwestycje.

Ponad 2 mld zł z KPO na projekty kosmiczne
Plan sfinansowania satelitów telekomunikacyjnych to szansa dla firm z branży spacetech na włączenie się w globalne łańcuchy dostaw produktów i usług. Są też inne szanse na wsparcie dla innowatorów.