Zarząd firmy Frame Pack Szalast Kamil Paprocki Remigiusz - Szalast Kamil Piotr
Szalast Kamil Piotr jest w zarządzie KRS FRAME PACK SZALAST KAMIL PAPROCKI REMIGIUSZ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szalast Kamil Piotr jest również w zarządzie FRAME PACK SZALAST KAMIL PAPROCKI REMIGIUSZ, która została założona 2022-09-01 i ma siedzibę przy UL. KSIĘDZA JÓZEFA BIELAKA 12, PL-66-460, WITNICA. KRS FRAME PACK SZALAST KAMIL PAPROCKI REMIGIUSZ zajmuje się produkcja opakowań drewnianych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja gotowych parkietów podłogowych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna oraz wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia i inne. NIP FRAME PACK SZALAST KAMIL PAPROCKI REMIGIUSZ: 5993158819. REGON FRAME PACK SZALAST KAMIL PAPROCKI REMIGIUSZ: 080915071.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szalast Kamil Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Remigiusz Maciej Paprocki |
Więcej informacji o FRAME PACK SZALAST KAMIL PAPROCKI REMIGIUSZ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby