Firma FOU JUSTYNA SUCHODOLSKA-KULASZA
Adres | 121, PL-37-543, LASZKI | |
Województwo | podkarpackie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat |
Działalność PKD:
Firma FOU JUSTYNA SUCHODOLSKA-KULASZA została założona 2014-02-27 i obecnie mieści się przy 121, PL-37-543, LASZKI. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FOU JUSTYNA SUCHODOLSKA-KULASZA (REGON 18107605000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld