Zarząd firmy FOREVER BIZNES Kamila Kobierowska - Kamila Kobierowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kamila Kobierowska (CEIDG)
Kamila Kobierowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FOREVER BIZNES KAMILA KOBIEROWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-03-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PORUCZNIKA JÓZEFA DAMBKA 2, PL-83-316, GOŁUBIE. Główny zakres działalności Kamila Kobierowska to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP FOREVER BIZNES KAMILA KOBIEROWSKA: 5891815053. REGON FOREVER BIZNES KAMILA KOBIEROWSKA: 38835761000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kamila Kobierowska
Więcej informacji o FOREVER BIZNES KAMILA KOBIEROWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady