Zarząd firmy FOODEX FRESH Grzegorz Kopania, Poziomkowy Las-Materiały Edukacyjne, Lojfa-Naprawy Blacharskie - Grzegorz Kopania, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-28
Działalność gospodarcza Grzegorz Kopania (CEIDG)
Grzegorz Kopania prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FOODEX FRESH GRZEGORZ KOPANIA, POZIOMKOWY LAS-MATERIAŁY EDUKACYJNE, LOJFA-NAPRAWY BLACHARSKIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TOSZECKA 56, PL-44-120, PYSKOWICE. Główny zakres działalności Grzegorz Kopania to Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP FOODEX FRESH GRZEGORZ KOPANIA, POZIOMKOWY LAS-MATERIAŁY EDUKACYJNE, LOJFA-NAPRAWY BLACHARSKIE: 6311002085. REGON FOODEX FRESH GRZEGORZ KOPANIA, POZIOMKOWY LAS-MATERIAŁY EDUKACYJNE, LOJFA-NAPRAWY BLACHARSKIE: 272189765.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Kopania
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.