Firma Folplex Group
Adres | UL. ERAZMA CIOŁKA 35-33, PL-01-445, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
![]() |
||
Strona internetowa | taniareklama.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe drukowanie |
Numery rachunków bankowych |
PL30 1090 1753 0000 0001 2066 9202
PL42 1090 2851 0000 0001 4031 3444
PL95 1140 2004 0000 3902 7869 8224
|
Działalność PKD:
Firma FOLPLEX GROUP została założona 2013-01-24 i obecnie mieści się przy UL. ERAZMA CIOŁKA 35-33, PL-01-445, WARSZAWA. Główna działalność firmy to poligrafia i drukarstwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, roboty budowlane budynków, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Folplex Group (REGON 14651086000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.