Firma Folk-Stroje Mariola Domagała
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja odzieży wierzchniej |
Działalność PKD:
Firma FOLK-STROJE MARIOLA DOMAGAŁA została założona 2017-07-07 i obecnie mieści się przy UL. MYŚLIWSKA 5, PL-43-424, DROGOMYŚL. Główna działalność firmy to produkcja wyrobów futrzarskich. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują odzież, bez wyrobów futrzarskich, produkcja przędzy bawełnianej, produkcja tkanin bawełnianych, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wykończanie wyrobów włókienniczych, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby dziane, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby tekstylne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Folk-Stroje Mariola Domagała (REGON 24145816900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.