Firma Focus Research
| Adres | UL. JÓZEFA BEMA 83-73, PL-01-233, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | focusmr.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Badanie rynku i opinii publicznej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL07 1030 0019 0109 8530 0006 0525
PL14 1030 0019 0109 7860 1000 9639 |
Działalność PKD:
Firma FOCUS RESEARCH została założona 2004-01-12 i obecnie mieści się przy UL. JÓZEFA BEMA 83-73, PL-01-233, WARSZAWA. Główna działalność firmy to badanie rynku i opinii publicznej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, leasing finansowy, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Focus Research (REGON 01558504900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

