Zarząd firmy FLUENCY SZKOŁA JĘZYKOWA JOANNA MARYNIARCZYK - JOANNA MARYNIARCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA MARYNIARCZYK (CEIDG)
JOANNA MARYNIARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FLUENCY SZKOŁA JĘZYKOWA JOANNA MARYNIARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWOTARSKA 244, PL-34-431, WAKSMUND. Główny zakres działalności JOANNA MARYNIARCZYK to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, działalność związana z tłumaczeniami, działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, nauka języków obcych i inne. NIP FLUENCY SZKOŁA JĘZYKOWA JOANNA MARYNIARCZYK: 7352668887. REGON FLUENCY SZKOŁA JĘZYKOWA JOANNA MARYNIARCZYK: 38673678500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA MARYNIARCZYK
Więcej informacji o FLUENCY SZKOŁA JĘZYKOWA JOANNA MARYNIARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję